30 Eylül 2011 Cuma

Nefes Alamıyorum.......

Gamze Özçelik Haber :

Yine bitmeyen bir gecenin sabahı işte
Sensiz soguk bombos
Sol yanımda bir agrıyla uyanıyorum hep bugünlerde
Daralıyor içim nefes alamıyorum sanki
Gittiginden beri tam 6 ay oldu
Alıştım diyorum
Her sabah içimdeki sancıya inat
Alıştım diyorum
Güzel gözlerin olmadanda
Yasanabiliyormus
Yasamak denirse eger
Nefes almaktan ibaret bedenim
Aldıgım ilaclardan artık ruh gibiyim
Görmüyorum hayatta neler eksiliyor
Yada her gün yeni neler getiriyor
Sen gittin ya
Dogan günesi bile görmek istemiyorum
Hayata tutunmaya calısıyorum sürekli
Ama neden neye yarayacak bilmiyorum
Bir tarafım hep eksik
Sensiz, sessiz, kimsesiz
Alışamadım gülüm alışamadım
Sensiz nefes almak bile zoruma gidiyor.................

haSret

Gamze Özçelik Tecavüz Video
Damacana Su Bayiliği Alın :
1- 10.000 Damacana Su Bedava
2- 19 litre Damacana Dolumlar 0.59 TL
3- Bedava demirbaş damacana
4- Full Sebil ve Pompa desteği
5- Full reklam masrafları desteği
6- Tabela , cam ve araç giydirme
Damacana Su Fabrikalarımız:
1- Akdamla Su 2- Damak Su 3- Uludağ Su
Su Bayiliği Başvurusu: 0 532 212 07 46

- Veznedar.com Doğal Bitkisel Takviyeler -

-- Çakşır Köklü Süper Karışım
-- Yüksek Cinsel Başarı
-- Erkekte Cinsel Organda Büyüme
-- Yan Etkisi Olmayan Afrodizyak
-- Yanınızda Bulunsun Acil Durumlarda :)
Fiyatı: 119 TL Satın Al

Gamze Özçelik Frikik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder